| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 3 日 星期六  |
| 2010-04-03 |
去完廣州返黎成個人都散哂
尋日六點起身,10點幾到廣州
之後就一直係咁行,行到腳軟
我好羨慕我阿哥個女朋友lo
佢買一件我阿哥同佢拎一件
全程行得不知幾舒服
我媽媽同阿妹去唔到
所以我一個人拎3個人ge衫
真係超級羨慕佢,可以行得咁輕鬆
我個書包重到我就黎行唔到
我同阿哥講,我林我要快d搵返個
咁我以後就唔洗行得咁辛苦
行到狀元坊俾我見到flora佢地
阿哥話我他鄉遇故知
我地買左樣超正ge野俾阿爸
等佢一陣放工返黎俾佢
唔知阿爸個表情會點le???
下就仲要去睇我阿妹表演
而家去訓多陣先
|
| 刊登時間:2010-04-03 12:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
| 2010-03-30 |
總係覺得le幾日無精神 堂堂都好想訓教 等我仲以為miss去左廣西 今日唔洗上地理堂tim 中文堂我同阿桔都覺得 我地個bin好似自成一角咁 我地有我地做野 佢有佢係到講書,抽問 音樂堂細m話要同我打賭 哈~~我都話你實輸ga la 我而加好明白隔離班ge心......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2010-03-30 07:02 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 26 日 星期五  |
| 2010-03-26 |
我多麼的想時間停留在今天 今天的我真的是嘔心死了 竟然在大家面前大哭起來 一直以來都以為自己一點也不介意 但原來這一切都是錯的 我非常介意,我會為此而傷心痛哭 正正因為這樣,令自己的壓力不斷增加 有時候真的很辛苦,很想放棄 我一點也不想明天來臨 我害怕我會再度的失望 我相信如果明天拿成績表......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2010-03-26 09:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 99 | »
|