| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 10 日 星期五  |
2009-04-10  |
祝norma生日快樂呀
今晚玩得開心d呀
過2日就到細m生日啦
唔經唔覺識左細m1年
係呢1年入面佢成日支持我
真慶幸我可以同細m一班
仲記得我升高一個陣講過
只要可以同細m一班
就算who做班主任都無所謂
結果比我地如願以償
一齊讀F4AR
係好多方面上黎講
細m比我成熟得多
好多野都係佢提我
再唔係就教我做hw
識到你真好,而且我地
仲有同一個目標
以後你都要繼續提點我呀
當然你地每1個我都咁鐘意
個個都對我咁好,有你地
係到我總會覺得好開心
我地要好好珍惜我地的友誼
|
| 刊登時間:2009-04-10 02:37 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 8 日 星期三  |
2009-04-08  |
好野呀....終於都放假啦 唔知點解一放假我就好high 呢個復活節我已經plan好 我要去行街,買書,買衫 當然不忘溫習同做問答啦 我日writing堂悶到我死 我定得好鬼辛苦 但係上完數學就好精神 重要係好好火tim 由於太多人問我野啦 ET又問埋哂d好無聊的問......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2009-04-08 01:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 6 日 星期一  |
2009-04-06  |
今日先講聽日要dict 點解唔早d講wo 搞到我今晚要溫 word bank 返多2日就放假啦 要努力加油捱埋佢 好啦,要背英文啦 大家努力啦 |
| 刊登時間:2009-04-06 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 99 | »
|