| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 29 日 星期三  |
| 2009-04-29 |
頭先睇完細m個blog
笑死我啦......  
呢排我地班有好多戀情
仲要係同1個人黎
佢一定係本世紀最賤的賤男
今日PE堂終於都要跨欄
自從中3跨欄整親之後
令到我有陰影,好驚跨欄
一跨欄就想到自己會向後跌
個種感覺好恐怖,到而家重記得
不過係細m的支持之下
我總算跨出左1大步,仲無跌低
不過今堂係跳橡筋
我好驚跨真欄的時候真係會跌低
我要努力咁去克服佢
下星期三的比賽竟然係
物理,化學,生物同地理lor
對文組好唔公平wo.....
得1科係我地有,仲要唔係好識
點解今年無歷史嫁,太過份啦
聽日開始放假,太好啦
|
| 刊登時間:2009-04-29 04:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 24 日 星期五  |
| 2009-04-24 |
今日終於都測完math flora話胡sir同隔離班講 今次測驗好有深度 甚至會攞到個位分數 之前都以為阿sir嚇佢地 點知今日攞到份卷先知 阿sir講d野非常準確 後面個版得2題識做 前面選擇有d係亂揀 填充有幾題亂寫答案 總知我覺得今次一定凶多吉......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2009-04-24 07:44 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 23 日 星期四  |
| 2009-04-23 |
而家係4月23日凌晨12:39 我仲係到溫緊數學 仲差少少就溫好代數啦 我要繼續努力 好快就可以溫完訓教啦 努力加油 |
| 刊登時間:2009-04-23 12:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 99 | »
|