| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 25 日 星期一  |
| 2009-05-25 |
日日都落大雨,好煩呀
返到學校條裙一定濕
乾左之後返到hm又濕,煩到死呀
星期五就開始exam啦
超唔想溫歷史,中文同數學
d內容多到嚇死人
估唔到高一過得咁快
今年真係無咩回憶lor
不過我對f4ar的同學改觀了
由最初唔多鐘意你地
到而家覺得我地班係最好
有時分班都唔錯wo
可以識到咁多咁好的同學
今日數學堂仲唔比我地叻返次
阿sir個題林多左啦
我地2步就做完,佢個方法太難啦
之後就去圖書館到吹水
同6文佢地傾傾下記返上年d野
由於修身堂miss問我地選好科未
我就答佢選好,點知佢叫我分享
我就話因為我好鐘意歷史
所以我會選文組
點知就俾人話我去挖泥
話我第日大個做考古學家
我想講鐘意歷史不一定做考古學家
你唔俾做我做歷史老師咩
自從個日之後,大家就認定我做考古學家
連紀念冊都要畫埋我係到挖野
你地實在太過份啦
不過而家記起覺得好好笑lor
你地仲成日問我點解咁鐘意歷史
其實我自己都唔知點答你地
我由5年班開始就好鐘意歷史
成日都拎我阿哥d歷史書睇
總知我覺得我對歷史好有興趣
好鐘意睇歷史書
但係次次想同人講歷史個陣
先發現你地個個都唔鐘意歷史
搞到我好無引 lor
你地以後都唔可以再話我去挖泥呀
我而家要做會計師
會計師唔洗去挖泥嫁啦
|
| 刊登時間:2009-05-25 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 22 日 星期五  |
| 2009-05-22 |
今日放左學之後 阿哥就陪我去跑步 之後就同哥哥去買野 請佢食雪糕,我幾好人呀 今個星期的測驗測得差不多 聽日考埋oral就ok 我要繼續努力,保住第3 之後今日阿妹同我講左d 令我好驚訝的事.點解會咁嫁 真係估唔到佢地兩個咁wo 只要支持埋下個星期的exa......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2009-05-22 08:10 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 16 日 星期六  |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 99 | »
|