| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 17 日 星期三  |
| 2009-06-17 |
放假成日係屋企好悶呀
都係返學開心d,笑下笑下又1日
星期五就要返學啦
但係我唔想再聽到我地班有人走
聽到你地走我唔知點咁
我唔想我地班又有人走呀
咁難得先同大家咁fd
我唔想以後都唔可以同你地一班
點解學校要咁wo,總係要搞到我地咁唔開心
我真係好鐘意f4ar,唔想任何1個人走
好想同大家一齊畢業,一齊去畢旅
雖然今年過得好快,而且無咩回憶
但係我覺得今年好開心
希望星期五返去聽到的
所有都係一d好好的消息啦
畢竟大家都忍左某人成年
希望我地班可以如願以償
|
| 刊登時間:2009-06-17 07:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 11 日 星期四  |
A nice day  |
今日見阿哥係屋企到訓教 so就叫阿哥陪我地出大6 我地3兄妹一齊行街 阿哥仲陪我去書城買書 之後佢就同我地去食野 食完再行過,行到5點幾就走 返黎之後就1齊去黑沙環買野 走個陣個天好黑,仲見到d人係咁跑 好彩返到hm之後先落雨 仲有幾日先返學,好悶呀  ......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2009-06-11 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 10 日 星期三  |
2009-06-10  |
補考的同學你地要加油呀 我下年仲想同你地一齊嫁 有咩唔識就問我啦 你地要努力加油,溫好d呀 今日就同細m佢返學 唉~~又比miss玩左lor 本身佢同我地講唔洗作文 而且去參觀仲可以加中文分 我先話去嫁,點知原來要作文 重要係作關於澳門政治,咩3權分立個d 好彩而家由於個野講解得唔清......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2009-06-10 10:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 99 | »
|