| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 4 日 星期六  |
2009-07-04  |
點解有咁多功課ga
中文2000字,點寫呀!!!
仲要我地背五言絕句.....
15號又要交600字wo
之後仲有history,math,reading
地理,econ同account
真係好羨慕我ar妹
我地今日一齊做功課
佢已經做完2本啦
而我成個下就先做得個幾題數
我寧願返學好過呀
|
| 刊登時間:2009-07-04 11:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 30 日 星期二  |
2009-06-30  |
雖然教青局話唔洗返夏令 但係好彩有得返LCC 唔洗真係留係屋企到發mo 不過4號要返school攞暑期作業 真係唔想做,特別係數學 放假咁耐都無咩點做運動 我好想打羽毛球呀 |
| 刊登時間:2009-06-30 08:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 24 日 星期三  |
| 2009-06-24 |
今日朝早食完早餐之後 就同阿妹去睇電視 點知無幾耐個肚就超痛 仲要痛到我標冷汗 食完藥之後就狂嘔 一定係食錯野啦 我未試過腸胃炎痛得咁勁 由於我腸胃炎,全家都要陪我食粥 今日阿妹仲服侍左我1日,thx 我而家每次返屋企都要偷偷摸摸 因為對面個bb聽到開門......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2009-06-24 06:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 99 | »
|