| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 13 日 星期二  |
hehe  |
今日朝早好魚呀
上德育堂玩game個陣
我竟然跌親呀.....
當住全班人面前跌得咁樣衰
下就就超開心啦
雖然歷史堂俾人觀課
但係因為有mei mei黎觀課呀
而且個d miss&ar sir都係識得我地
知道哂我地既性格啦
所以覺得今堂好似平時咁
落堂就第一時間沖去mei mei 到
唔知點解好似覺得好耐沒見到佢咁
見到miss突然之間覺得好開心
so落堂就成班f3p一齊沖去攬住mei mei
這次好似係我地升左高一之後
mei mei第一次黎我地課室
歷史堂俾人觀課都有好處既
就係可以見到我地最愛既mei mei
之後就歌唱比賽lor
我有問題問呀
我真係唱得好放咩??
點解我一D都唔覺既!!
|
| 刊登時間:2009-01-13 10:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 12 日 星期一  |
心情低落  |
派左歷史測驗啦 但係我超唔滿意lor 我有種感覺覺得今年既歷史 係我最差最差既一年 等我上年仲係選科紙到咁寫 選文組的原因:因為我很喜歡歷史 如果而家比我寫,我一定唔會咁寫 今年既歷史令到我對佢失去哂興趣 我而家已經開始對佢產生反感啦 搞到我已經唔想再俾心機上堂啦 就算提前溫D成績都係......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2009-01-12 01:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 9 日 星期五  |
| 2009-01-09 |
終於都測哂驗啦 呢幾日溫習都溫到死 中文測驗我覺得都ok既 但係我唔識答杜甫係現實主義詩人個條 so我就係咁老吹d野上去 history test仲衰呀 測完之後完全覺得點解會咁嫁 有d feel唔到佢問答問咩 仲有就係唔夠時間 打鐘之後佢竟然話比多1分鐘 1分鐘....邊夠時間w......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2009-01-09 07:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 99 | »
|