| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 29 日 星期一  |
2008-12-29  |
累死人啦,又唔舒服,又要執屋
仲未裝修完,我地間房已經搞好啦
係全淡粉紅色(阿哥不滿ar )
但我就超鐘意呀
跟住就同阿媽去睇家私
因為老豆話我地間房d野好舊
so全部換新(我等你呢句好耐啦)
阿妹將床要訂做,我同佢訓住先
下就就去細m屋企做history個模型
融和門好鬼死難整
我地仲要係修音樂既多過修美術
好彩fanny係到炸,最終都完成左
之後back home 執番哂自己d野
呢排本來plan好去hk嫁
點知我病且咬柴
so沒得去,要好返先有得去
聽日又有排忙啦
|
| 刊登時間:2008-12-29 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 26 日 星期五  |
2008-12-26  |
阿哥終於都係北京返黎la 佢買左好多手信番黎 有超多北京既特產 之後我就同阿媽傾搞竟間屋點油先好 阿媽話想鋪磚 但我想油多d 佢話好煩wo,工程好大 但係阿爸話裝修完先可以買新家私 我同阿妹等到頸都長埋la 我地要買新床 我唔要再同佢訓la(佢張床爛左,so同我孖鋪......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2008-12-26 09:56 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 22 日 星期一  |
MERRY CHRISTMAS  |
今日返學校慶祝聖誕 係禮堂到坐,好悶呀 ha哥佢話好似喪禮wo 歌泳團唱d歌好悲慘,又點埋蠟燭 笑到我肚都痛埋 之後仲好似上堂tim 咩德育,音樂,英文,數學有齊哂 之後又到抽禮物既時間啦 雖然抽到11號,不過係中1級 好彩,我唔想上台攞獎(真係好啦) 之後就上課室玩......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2008-12-22 09:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 99 | »
|