今日返去朝早無咩野做
午餐同陳美寶、華華一齊食(好好味)
食完野同穎怡、貓貓同秀儀係到玩紅綠燈(我同秀儀俾蚊咬{好癢})
有個好驚喜的生日派對
放學啦 但係我等巴士狂俾蚊叮(數過啦有成一百零一個蚊包)穎怡淨係俾叮好少
之後請穎怡去M記食雪糕,食食下呀哥打電話問我今晚去唔去大埔
我答唔去,因俾蚊咬
知後俾佢說服左
去到食飯{好多餸}但我唔係好中意食
知後玩uno fship{好刺激}
九點幾走人,唔記得左帶埋部ndsl走
俾蚊咬唔好受