上音樂堂某姓潘的人蝦我呀!!!
好彩我都唔弱拎左佢個眼鏡{嘻嘻}
今日同老豆放學呀!!!!!!!!
同佢去左apm
佢請我飲happy lemon呀!!!
好sweet佢第一次請我,開心爆(不forget)