今日去睇電影呀
本身我同堂哥想去睇功夫
但係最紅點{mage box}d功夫戲飛俾人buy曬{連11:00個場都係}{超受觀迎}
之後我堂哥就買左keror啦{無曬cup帽}
幾好睇啦{開頭好悶,我覺得}之後好好笑(唔講咁多,自己去睇啦)
係ua{最紅點}好便
學生{要帶學生證}45蚊{原價55蚊}
仲有八達通有積分買兩張可以用一分換一張戲卷or一杯汽水
{千萬唔好換汽水,唔扺}{因一分要二百蚊}
其他可能有,我唔知呀
總之好睇
遲d去睇埋《功夫》{可能掛}