各位萬聖節快樂!!!!! 願你有一個愉快的萬聖節!!!!
汀汀姐姐請我食糖糖{僵屍牙呀!}
上去後mr.wong派左個章俾我地呀‘午息幫佢去hall派野’
班主任課佢就話俾我地keep住,遲d仲俾個印我地印添{好yeah}
午息好多人圍住呀,佢地又唔多講英文
同美寶一齊去
美寶佢好可憐呀!狂俾人拍{佢帶左面具}
放學同呀恩“yannes”一齊放
佢又要陪我等媽咪lu
黎一個首尾呼應先
萬聖節,願各位有一個愉快的萬聖節!!