考試都考左咁多課,就快到尾聲,係時侯做一個唔標準的總結(雖然成績未出)
我覺得今次考得唔好
已用心溫習,點解好似好差
已離開nds{特燈},點解?
媽咪{表姐佢話我一向都係佢個女}都有幫我溫,點解仲係有呢種不祥感?
唔希望高分,但期望全部合格