唉!今日返學一直俾人煩同俾人講, (超嬲 {激死我啦}) <講笑
交代翻先:
聽日(2008-7-3)學校有一個師生演奏會,勁可憐粵劇小組要表演,話俾校長一個交代喎(本身全部一齊出但係因無無線咪,所以...........)就係咁搞到我同姐姐{中二}兩個做的好似係度做默劇(我偷功減料,好少好少)另外兩個姐姐{中三}係度唱{都叫好少少}聽日放學已經俾人話緊唉!
今日,今日.......
話的人雖然少左但係死人王俊傑同死人陳政嵐今日仲要係底噪。陳政嵐都叫好少少{唔係坐我旁邊}不過王俊傑就係我隔離個行(隔開左同佩恩坐{跟學號})成日係度講帝女花,又係度好白痴咁thing手{好樣衰}其他唔想打...............
算,聽日可以見到kk,咩野差心情都變翻開心{期侍明天來臨}
|