| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 13 日 星期四  |
派卷......  |
分類: 未分類 |
連日既ut終於完左...
今日派左卷喇,
中文:52/100
英文:55/100
數學:23/100
地理:40/100
科學:54/100
普通話:58/100
中史:33/100
世史:69/100
體育:11/20
音樂:13/20
成績唔係幾好]"
|
|
|
POPO 於 2008-12-11 11:37 AM 發表:
chingmanman xdd 咁耐都唔update既
|
網主回覆
唔係咁得閒打呀....  Posted at 2008-12-11 11:41 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
今次係測驗咋....xd"
我都係下個月先考.... Posted at 2008-12-11 10:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
AmY` 於 2008-12-10 05:32 PM 發表:
CH1NG MAN 比D心機啦` 下次一定會好D既...
|
網主回覆
我知嫁喇,,,我下次一定會好d嫁.... Posted at 2008-12-10 05:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX...  Posted at 2008-12-10 05:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你d成績都ok呀; 下次再加油啦.. 比戈cM仔你=]
|
網主回覆
咁都ok...
不過都多謝你個cm呀...  Posted at 2008-12-10 05:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your cm.....  Posted at 2008-12-10 05:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55...THX....  Posted at 2008-12-10 05:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝你個cm呀....=〕 Posted at 2008-12-10 05:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嗚嗚. 我數學都炒了呢. 真是同時天涯淪落人T^T 路過的c0m:)
|
|
|
y0_BI 於 2008-12-06 10:30 PM 發表:
commen+;)
|
網主回覆
THX...-.- Posted at 2008-12-10 05:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|