今日真係唔好彩喇,
第四堂就比人搜書包,
搞到我部電話比人收左...
搞到要抄校規,
搞到差唔多放學先開始抄,
抄左差唔多1個鐘....
抄完仲要係度等叫名,
之後叫到我,我聽唔到喎...
好彩有人提我咋=),如果唔係有排企....
張sir問我點解帶返黎學校,
之後我話..返學要打比呀媽,
之後佢就話...下次同呀媽講學校唔比帶電話呀哦完就閃喇=].....一個鐘真係唔好受....