今日又可以同豬豬老公見面啦~~哈哈老公豬豬好衰囉,要我打日記
唉.......都唔知道打咩好啦,而家最希望有好多錢,同老公解決困難,死火啦~~
最近都唔知道點解成日發惡夢--->Help me ar~~老公話我壓力大,鬼咩
老公又甘靚仔,又得人鍾意,作為老婆我何時唔緊張佢呢,老公~老公
你要識做呢!!你要對我好d呀,如果唔係就一屍兩命呀,嘻嘻~~仲有
仲有5日炸~哈哈
By太奸的我老婆上
老公麵包豬要回覆我呀,否則姦左你嫁,哈哈~講笑炸