今日我好唔開心,因為又試同老公鬧交,唉......我知道我錯了
同自己講,算啦,係自己唔好,攪到............唔識講,今日搵到幾份工,
但冇時間打去,原因..........唔講好多野唔想比大家知道的,可能大家
會覺得我成日比人蝦,講真,老公好錫我的,我唔想甘多人覺得佢對我唔好
唉......我真係想搵到一份好岩我的工作,而家我每晚都失眠,好辛苦
有時都唔想諗野,一諗個頭又痛,今日知道老公個朋友出左事,我的心情
突然好down,因為果個人都好錫老公,雖然我未見過,可惜...........希望老公個朋友
快些忘記痛苦,投入工作啦,我覺得生命真係好奇妙,每日都會有人死亡,我寧願我早過我老公離開
因為佢為左我已經好煩了,而我煩的事不是一樣事情,而是好多事情,有時就算講出來又未必幫到
不過算啦,時間一日一日好快過的,老公,I Miss You So Much
|