今日心情唔係咁好呀..
因為某個人口既關係..
而家都唔知點算好呀...
點揀好呀..都唔知個心想點..
喊極都唔知自己想點...
真係愈黎愈憎以前個自己呀...
真係好辛苦呀...
點解我始終都係放唔低呀..??
算啦..我唔打啦...有d唔係好舒服~
可能喊到有d喉嚨痛...