人氣:132chingsiu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
WaTer;D`日誌
chingsiu
暱稱: 証少:)
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
MORE...  

« June 2014 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

:: 最新日誌 ::
十二月四日 晴天
2009年11月23日 晴天:...
八月9號
八月8號

:: 日誌分類 ::
全部 (4)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 4
留言總數: 1
今日人氣: 4
累積人氣: 132

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2009 年 12 月 4 日  星期五   晴天


十二月四日 晴天 鬱悶分類: 未分類

又再嘈多次~o~!

1個星期嘈一次開始以經有d煩了

夠究竟我仲可以忍到幾耐...

一次比一次嘈得大獲

唔通我對你以經開始淡??

可唔可以比我安靜下!!!

其實自命受苦都只因我能離不離
看著對你愛得彷似愛情欲避不避
若能耗盡力氣 去捕捉你
亦能剩下自己可挽救自己
我也知越是幻想不准想你更記得起
我在故意去將苦澀替代寂寞滋味
用殘酷遊戲 製造卑微
自由自在莫非慘過永遠受氣



2009 年 11 月 23 日  星期一   晴天


2009年11月23日 晴天:) 愉快分類: 未分類

今日突然又屎忽痕打QZ....

無打一排..好似好多野講咁x_x

我去左崇蘭2個幾月了<3

係個邊生活都叫開心又快樂

識左好多新朋友

may be 真係有女人緣吧!(我不嬲都易識朋友..唔洗擔心我!)      

就算了不起只可做到我知己
誰若寄望替代您最尾都要放棄 只能退避
和誰在一起很自然共您相比
就算遊戲笑著也未快樂得起
難道我這麼寄望有天可失憶 找到轉機

其實我很不快樂 想躲進暗黑街角
淚盡可痛快地流落 不知哪日會對愛再有感覺

 

 

係呢邊我成為左讀書份子-_____-v

好開心玩哂d班際..女子籃球唔計呀!!!!

籃球冇得拎><

足球就第4-3-

嘿嘿排球勁好多 第2名^3^     開心呀!!

係呢邊星期4    1點要去OU上堂 上到7點/﹏\

星期5就 3點半上堂上到5點xD  勁FREE

前幾日我睇左神鎗手...

陳冠a 真係超型仔!o!

呢幾個月 冇打夢之好耐..d 時間好似充實左好多

日日返到屋企玩下fb 玩下msn 又過1day

琴日落左去levis 買左條牛仔副xD

今年努力D讀!!!

今次講住咁多先!~! 下次再講@@"







2009 年 8 月 9 日  星期日   酷熱


八月9號 愉快分類: 未分類

今日我一早起身

約左9點半乾爹係官塘等~

我懶起身..10點3先到`搞到比人罵

我去左油塘接老婆打war game

我地最後11點先去到war game場

我地去到就set槍..老婆見到人地打到流血

佢怕怕xD唔敢打

跟住佢坐左係集合點到睇我地打

我戰績就係..

打3場  4殺2死-.-+  嘿嘿我進步左了!_!

之後我見到....


之後個d唔記得哂....哈哈哈哈....唔好睇了!o!




2009 年 8 月 8 日  星期六   晴天


八月8號 鬱悶分類: 未分類

以前我角得人地打blog好假...

但我今日終於知道d人打blog黎做乜了..-.-+

blog係用黎打一d 講唔出口既野..^^

回返正題今日係我第一日打blog=///=

今日我一早就去左返工…返9點*3*

7點出門口 去食野..食完都係7點半><

係餐廳呆坐+訓教/.\ 坐到8點45分~

 之後係公司都ok多野做../.\

老婆10點幾打黎 (本身好開心~)=)

之後佢句句屌老mo...又好多粗口...我話佢好惡...佢開始滾...

之後我食午..食完我就打比佢~

佢今次以經係第6次發我脾氣了..(我真係唔知可以再忍幾多次)

佢發我脾氣之後我係到哄佢..一邊哄隻眼一邊眼濕濕...

去左幾次..次鎖抺眼淚

之後嘈完收線叫佢5點睇完電視打比我~

我係呢個幾中..呆坐左係到D眼淚自己流出黎

我係到諗自己仲係唔係中意呢個女仔..

之後我係到聽歌..邊聽邊跟住唱..諗住打呢d野上黎~

心情好down個陣..

之後佢4點幾打比我..我地傾左一陣就冇電收左線

之後我就比心機做野等自己唔好亂諗野~

我做到6點幾就收工>v<!

坐老豆車返屋企中..我訓著左ZzzZ

返到屋企我沖完涼就打比佢..

點知佢沖梗涼冇聽我電話

之後我on msn 搵佢~

佢真係去左沖涼..之後同我講s0r 今日發我脾氣..

但我個心總係角得好似有d野咁..

可能因為佢個道歉太簡單了!

之後我就邊同佢打機邊打blog!

跟住我打到一半佢就睇youtube,話打死地先再打比佢

 

不過到e+ 我都仲係知小絕好愛小夜

如果唔係佢唔會流淚!

      我好中意呢隻歌@_@好正!!