以前我角得人地打blog好假...
但我今日終於知道d人打blog黎做乜了..-.-+
blog係用黎打一d 講唔出口既野..^^
回返正題今日係我第一日打blog=///=
今日我一早就去左返工…返9點*3*
7點出門口 去食野..食完都係7點半><
係餐廳呆坐+訓教/.\ 坐到8點45分~
之後係公司都ok多野做../.\
老婆10點幾打黎 (本身好開心~)=)
之後佢句句屌老mo...又好多粗口...我話佢好惡...佢開始滾...
之後我食午..食完我就打比佢~
佢今次以經係第6次發我脾氣了..(我真係唔知可以再忍幾多次)
佢發我脾氣之後我係到哄佢..一邊哄隻眼一邊眼濕濕...
去左幾次..次鎖抺眼淚
之後嘈完收線叫佢5點睇完電視打比我~
我係呢個幾中..呆坐左係到D眼淚自己流出黎
我係到諗自己仲係唔係中意呢個女仔..
之後我係到聽歌..邊聽邊跟住唱..諗住打呢d野上黎~
心情好down個陣..
之後佢4點幾打比我..我地傾左一陣就冇電收左線
之後我就比心機做野等自己唔好亂諗野~
我做到6點幾就收工>v<!
坐老豆車返屋企中..我訓著左ZzzZ
返到屋企我沖完涼就打比佢..
點知佢沖梗涼冇聽我電話
之後我on msn 搵佢~
佢真係去左沖涼..之後同我講s0r 今日發我脾氣..
但我個心總係角得好似有d野咁..
可能因為佢個道歉太簡單了!
之後我就邊同佢打機邊打blog!
跟住我打到一半佢就睇youtube,話打死地先再打比佢
不過到e+ 我都仲係知小絕好愛小夜
如果唔係佢唔會流淚!
我好中意呢隻歌@_@好正!!
|