邝颖茹老婆 半年啦..
有时好激动..点解你会爱上我..我响初二噶时候..不可一世.聊事斗飞.真是窜到飞起啊!
然后呢!周围稳女!成日调戏良家妇女!自从我识左你..
一开始我冇咩信心沟你..你同我 就算现在都是..你永远是好灿烂噶鲜花
而我同你企埋一起就是好臭噶牛屎..我亦记得我之前好在意呢个问题 因为个个都笑我
我同张琦讲下讲下仲傻下傻下甘喊Q左.仲比张琦叼我叫我滚!
然后我就日日稳你倾计倾计..你都唔嫌弃我烦啊!犀利!然后你对我好信任!
开始同我讲心事..再慢慢提到佢..
其实一开始我仲唔捻住打架噶~!但是我讲真噶!是佢聊我先噶!我好Q委屈噶!
就甘打左啦..点知真是甘垃圾...赔左我1500..哎!
然后呢 我地就开始左暧昧噶阶段啦~!
但是老实讲 我地仲未见过面噶..我就默默甘中意紧你..
就甘到左2月14号!情人节喔~你话叫我做你一日噶男朋友~但是呢比我拒绝左!
因为我冇勇气见你 我实在睇唔起我自己啊..
27号!你个傻婆做左个我估都估唔到噶决定!!
你同我表白左啊!
但是我都是傻下傻下唔信!唔信!唔信就是唔信!
我仲比欣欣同我老母叼我 话我傻叉..
28号我鼓起勇气都终于讲左~就甘开始左坎坷噶爱情路..

第一阶段就知有呢张咋~唔可以怪我!!!
好啦~继续继续!
第一阶段呢!其实我仲冇咩行动!可以讲我咩都唔敢做!
记得第一次出街!!我同你行左好Q耐我先叫你罗只手仔出离!
然后先拖左..哎..我真是失败...
然后就慢慢嘴嘴啦~揽揽啦~冇咩特别..老实讲 第一阶段我对你仲冇感觉..
仲成日吵架!!!!
然后我地一起左86日就散左噜~~散噶时候我仲几开心..
但是慢慢我先觉得冇左你我好唔习惯..
一直到6月20号!!考完试!你叫我同你去睇电影!记得嘛!?我仲觉得呢!
响楼梯有个hi佬窜我呢!啊哈哈哈哈~ning次仲以为要比人打~好睬我识人!
6月22啦!叫你做我噶一日情人~但是呢!你话你唔出得!我实唔制啦!
就飞奔去你屋企!!哈哈~一开始就是玩玩电脑~
然后我偷偷地上左去你间房玩..再慢慢重新稳翻亲吻噶感觉..响床到睇住你训觉.
反复亲吻反复揽..根本就唔似散左噶朋友..
去图!(冇发生关系!我都想啦是米先!!?)

都是中意尼张!
哈哈哈~开始第二阶段噶爱情路啦!
尼次我稳到感觉啦!而且爱得好深啊好深啊!
但是冇第一次爱得甘轰轰烈烈~我想简简单单甘爱啊!
慢慢的爱得好好~好好~



发晒佢先~费事麻烦!
到现在噶半年啦~!唔知点解我变左...
我冇不可一世.聊事斗飞.都学识接受...我现在响个班到冇甘出位吧~
接受左..响个级到都冇之前甘周围窜~但是我都唔想跟佢地去识人..
因为我明白我现在打架唔是我一个人噶是 会殃及到我老婆..所以我接受左好多也
我发现我需要你 你是我噶前进噶动力..就好似我写《出口》噶时候话.
现在的我..没有目标..漫无目标的游荡..两边都靠不了岸..一边是好同学.不愿意跟我这混混一起..一边是坏同学.我不愿意和他们一起..是她..她是我的发动机..给我动力..遇到漩涡我也不怕..她能帮我..
我第一次甘大胆写有关爱情噶作文..老师话写爱情好难比人认同..但是我噶句子比较抒情..
比D心机改下都应该可以上到两类文..
邝颖茹啊..我知你唔相信山盟海誓..
但是我会用行动证明比你睇..我现在会好好比心机读书..改变我自己..
大过会娶你..
亦都是证明比你老豆老母以及我老豆老母睇..我同你一起是岩噶..
你总能比我莫名其妙的感动..我爱你..
——爱你的黄凌飞..
真系好正囖……一開始我仲以為距地系玩玩下……原來已經咁認真……加油啊!!!