sportsday,完左la......
對於結果,難免有d失望,
確實我對勝利有d執著.....失敗,好有錯敗感....
對我黎講,係最後一次既陸運會,
今年,真係好開心ar...
可以同利班同學一班,趨好唔想同我班佢人分開,
一諗到就黎完,就好想喊,
我真係好愛5D,我仲2學校每一位,
今年勝唔到,真係好對唔住,
都因為我....
而且banner朥唔到,我都好唔開心,
因為比上年,完全冇進步,
亦係咁,我對於art方面都有d,
仲以為lee sir(叮)(祝),唔好整爛個banner,
就以為勝出.......其實唔係.....
係閉幕既時候,
仲要一班人,,,係5年黎,,,,,第一次咁大聲唱校歌,
我好開心,真係只有一次,
cc感動到喊........
過左sportsday......就快會考,
我好怕自己攞唔到分,
比我考到16分都好.........雖然攞唔攞到9分,
都係一個問題,但之後既路.....真係好難行,
大家係行段時間要努力~!
|