嘩~~~好忙,仲有兩個星期就考eng,
仲未知有教過咩 :(
11月28日, running man黎hk,
等左成日,都冇見過佢地,好唔開心........
不過佢地拍唔到running man更唔開心,
而且gray病左,好心痛,
雖然仲係好想見到running man,
但有下次, 都唔會再出去尹佢地,
唔好再左佢地拍攝,
i love running man,
thx running man 拍到香港咁靚
見完fung之後,我更有動力改變自己,
不過要諗住佢,我先有個妒嫉既動力去做事,
唔知點解有d唔想再衰落去,
我最唔想自己一個落後緊,
而且仲有d事, 都唔係好想講............
唉,
喊完就算吧,
睇YUI尹動力LA,
ADD OIL!!
仲有好多得2既VIDEO~!
YUI @HK LIVE
FUN VIDEO~
佢幾靚仔, 而且把聲好好聽~!!!! I LIKE HIM~!
而且係同一個黎, 佢既VIDEO都係佢自己一個人拍,一個人做.
|