今日好眼訓..........
咩都唔想做,銖想訓,英文堂冇上過咁,
我都好想聽,但係今堂就係咁同ar沈傾,
好~~~!!!!
我明日要好好上堂,
丹丹近日唔知咩事,
唉........
我地唔係因為唔仲2佢,
而唔同佢食,係因為佢坐左過黎,
我地都唔知同佢講d咩,
所以就表現得好拒絕,
因為真係唔知點say no.
太累,,,,明天才看醫生,
今日睇黎頹廢左一日...........
木丹比我食既~~~~~韓國!!!出自韓國嫁!!!!!
你知唔知係邊個呢~~~哈哈哈

2010.01.17 tvb
|