ar~~~~~~~~~~~ar~~~~~~~~
好煩ar,點解ar~~~~點解我屋企既人係用喉嚨講野,
今日一反到屋企,又再次(軍)爆,
發咩癲ar大老,
而家我少左用電腦,
竟然比我妹話," 你唔好用,"
頂....何時由佢管我????
彩佢都傻la,
佢做既所有野都要經大腦,
冇反射動作,
完完全全係個唔正常既傻老,
唉...........一個字 " 煩 ",
今日我妹同 mam and 哥 罵戰同隻抽,
唔知夜d,同邊個嘈???
唔講佢地,
今日放左學之後,
同 Boyi去沙田,因為要補習.....而家真係咩都要係咁溫,
因為之前太懶,我都唔知我可以由邊到開始溫.....
我既喉嚨好反左d,
希望係2月9日之前好反晒,
唔係既.....我就冇得去><
今日,na姐反左黎,
我真係o嘴,因為佢好多日冇反,,,,,,,,3日la
而家,我對於之前既事,完全冇feel.
我覺得自己係時候放開睇,
雖然唔會同佢fd,
不過我而家會當佢係我班既普通同學,
我知道自己做緊d咩......放心
我 與 會考 距離時間 52日
|