加油~~~會考加油,
我真係好怕會考,因為我唔想今年死ar~~~
考得唔好 死得人多,
today好累,,,,累死我la,
VA可能攞到B,或者係A.......
唔得ar~VA攞唔到A,我會癲,
第一個人係城門河跳河自殺,發毛浮屍...........係我
所以最開心既係,仲有d時間可以on一陣msn,同打blog,
我要加油!!!!!!
反學日數一個月都冇,上堂時間唔足兩個星期,
利個中學時光就快完,
要好好珍惜,
突然就已五年,唔知我將來係點?
升仙???
我唔想讀中六......姑媽唔知會點睇我?
佢會唔會罵我,有書唔去讀?
我好怕.....新年都係唔去拜年la,
大家係新年既時候,要努力ar~!!!!
我 與 會考第一科 距離時間 51日
|