今日溫既書唔多,
只係溫左bio.........不過沉晚有作文,
都有做過野la,
今日去左喪yan屋企溫書,
真係好彩有佢,
我本來係想到圖書館溫書,
不過冇晒位,
冇位就想借書走人,
我想借 三毛的小說 和 朱自清既書,
最後一d收穫都冇,
最後我決定去沙田KFC邊食邊溫,
點知鬼死咁多人,
最終,有喪yan收留,去左佢屋企溫書,
好突然,我同g喪yan傾左一d物理學既野,
討論可唔可以去到邊去,係唔係事實,
所以我明日會打一篇,
我對於宇宙既睇法,
嘻.....係唔係好冇聊^^
距離會考 "ART" 仲有 41日
|