今日好唔開心,
可能我同婉慈過分認真,
但我覺得利次義工係我地義務,
之前答應左人去幫手,
義工即係幫手既人去義務幫人,
而唔係人地義務比飯自己食,
果到既人問我同婉慈,
明日黎唔黎,
我初初係想睇下 喪yan會唔會黎,
到晚上,約9:00pm都未食飯,
知道大家累,
係到等待食飯,到我地可以食晚飯,
我同慈問果到既人 :" 你地既飯呢?" 之類,
果到既人話: "你地食先,我地遲d食."(佢地仲未買飯)
呢個時候,我覺得佢地好辛苦,
食完之後,已經過左反屋企既時間,
不過,如果食完即走就太過分,
而且早上又唔係做得特別多野,仲要係答應人地,
係幫手做義工,
所以我同慈 去繼續幫手派傳單,
之後, 果到既人問我同慈 :" 請問你地兩個明日黎唔黎?"
我地 回應 :" 可以幾時黎?"
"你地仲2,冇咩所謂."
"咁你地係幾點黎?"
"我地沉日係10:00am到,今日係同你地差唔多時候."
"咁我地明日3:00pm黎到,明日見."
真係辛苦佢地,佢地做成日,遲食飯遲放工,
下下顧住我地,又怕我地遲反屋企,會唔會肚餓,
而佢地自己都未顧好,
雖然佢地本身係有人工,但佢地真係好辛苦,
講左去幫手,緊係唔想拖累人地,
自己亦唔想幫唔到手,
而今日,我見到既,真係嬲,
因為我唔明,大家做義工既定義係咩?
仲要話我地係唔係過分認真,
想將自己想做既事做好,
係有問題咩?
有某同我講,x x x因為有晚飯食,
而call 屋企人唔洗煮飯,
唉..........利個唔係問題...........
問題係,
不斷講肚餓,仲要話食完即走,
真係令到我好嬲,
婉慈 一日只係食左啱啱果餐飯 同 雪糕,
其他野都冇食過,
佢依然派左手上既傳單先走,
我同佢走先,係因為我地都嬲走人,
反到屋企,
我mam問 有冇請你食飯同車錢?
頂,做義工,你想點ar~
你以為我反工咩,
就係咁,我同mam又冷戰...
不過我而家仲係好嬲.
|