辛苦晒"喪yan"同"婉慈",
佢地兩個成4日都去幫手做義工,辛苦晒.
真係冇諗過係旺角花墟見到咁多識既人,
c_y我嬲左一日就冇事,
唔洗咁緊張,
真係冇事,我有嬲,
利幾日都好夜先反到屋企,
好累..........
好眼訓,
星期四果日,仲以為唔洗補習,
好彩有 "喪yan",佢話我有補,叫我問下"ar嫎"先好確定係唔係真係冇補習,
點知係我記錯左,係有補習,
之後做左一陣義工,
就反去沙田補習,果日辛苦晒"喪yan"同"婉慈".
比我表妹問到,
我中五之後點,都有d唔識點回應佢,
不過我會努力,
希望我能夠成功........
奇蹟發生~!
我覺得佢係個靚女
|