MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
我很想接近大鐘.....把它敲響~!
我很想成功,
但現在開始有點怕,
我不想放棄,可是自己的資質有問題,
是不是...不是讀書的材料?
開始覺得自己有愚昧?英文學也學不懂,
如果理想真的可以一踏已上枝頭,
又會怎樣?
chingyiiskai
暱稱: ching
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
ART - EXPLOSION DRAW...
2012-02-17
2012-01-11
2012-01-08
2011-DEC-4 -YUI
文章分類
全部 (140)
ART (1)
日記(2010) (95)
日記(2011) (39)
我的推論或言論 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 33
今日人氣: 8
累積人氣: 2648
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 20 日  星期六   晴天


2010-02-20 分類: 日記(2010)

有點累.............
唉,沉日同前日都失眠,
夜晚2點幾食野,
之後早上仲要喪食,
好食呀!!!!!!!!!今日食左 marion crepfs既雪糕,
食咁多次,都係覺得好好味,
而且 上星期某日,食 茶軒 既 牛肉竹筒飯,
好食到爆炸.....
嘩~
諗起都好想再食多一次,
嘻嘻,不過為左 grandin,
草反d錢,唔好亂洗,
喪yan,如果你見到我又亂洗錢,
你打死我!!!
而且我食新年,只計食.....我已經洗左好多錢- -
嘻嘻,利d係過去......
沉日,發左一個好kai既夢,
夢見我婆同一班人,唔記得有咩人la
我送我ar婆坐車走,我係到喊,
之後見到ar沈,
佢坐車反屋企,我又對住佢喊,
仲要送一堆陳皮,
ar沈同我講: "我想你遲d送一張黑色紙比我."
我話:" 好~我屋企仲有一張."
之後,有一個人送左一張藍色紙比ar沈...........
~End~
好kai既夢- -

今日上電視, c.y.你有冇見反自己,
我果時仲未起身,
嘻嘻...都唔知我有講過d咩,
不過我dad,mam有睇,
佢地笑我,
我都唔知有咩咁好笑

 






訪客留言 (返回 chingyiiskai 的日誌)


c_yan 於 2010-02-21 10:35 PM 發表:
 我個日訓到2:45....XDD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -
Posted at 2010-02-23 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



喪yan 於 2010-02-21 08:01 PM 發表:
 發現左..- -原黎係咁留言..哈哈...之前都想留言...以為要係會員先可以留tim!!!...haha..XD
 
講起洗$$= =''我..琴日PART住婉慈..NAN左去MK..我.係佢帶領之下.- -
我買左1條褲&1件3&1件外套.&1件底3.&.1條手鏈..- -"
= =好豪的1日...哈哈哈....
 
下次..都係PART住你好D...
我見到你亂洗$$...我..會eh.你...xD.....
仲有..諗住同你去車車苗求支令籤....點知....eh..
下年去求返支姻緣籤先...哈..
 
你要期待聽日既喜羊羊餅呀..哈..XD..
 
打打下..原黎打左好多字..哈哈....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

第一個咁長既回復,,,,,打blog都得^^
Posted at 2010-02-23 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]