有點累.............
唉,沉日同前日都失眠,
夜晚2點幾食野,
之後早上仲要喪食,
好食呀!!!!!!!!!今日食左 marion crepfs既雪糕,
食咁多次,都係覺得好好味,
而且 上星期某日,食 茶軒 既 牛肉竹筒飯,
好食到爆炸.....
嘩~
諗起都好想再食多一次,
嘻嘻,不過為左 grandin,
草反d錢,唔好亂洗,
喪yan,如果你見到我又亂洗錢,
你打死我!!!
而且我食新年,只計食.....我已經洗左好多錢- -
嘻嘻,利d係過去......
沉日,發左一個好kai既夢,
夢見我婆同一班人,唔記得有咩人la
我送我ar婆坐車走,我係到喊,
之後見到ar沈,
佢坐車反屋企,我又對住佢喊,
仲要送一堆陳皮,
ar沈同我講: "我想你遲d送一張黑色紙比我."
我話:" 好~我屋企仲有一張."
之後,有一個人送左一張藍色紙比ar沈...........
~End~
好kai既夢- -
今日上電視, c.y.你有冇見反自己,
我果時仲未起身,
嘻嘻...都唔知我有講過d咩,
不過我dad,mam有睇,
佢地笑我,
我都唔知有咩咁好笑
|