放完新年假, 反學兩日......已經好累la, 不過下星期就要考mock,(mock係唔係咁樣串?) 真正上堂既日子只有3日, 有d唔係好接受, 中五就係咁完....... 新年,喪yan回了鄉, 佢交左送左 "世紀大禮" 比我, 係中國正版....................亦係中國製造, "喜羊羊" 影反張相先~!!!!