MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
我很想接近大鐘.....把它敲響~!
我很想成功,
但現在開始有點怕,
我不想放棄,可是自己的資質有問題,
是不是...不是讀書的材料?
開始覺得自己有愚昧?英文學也學不懂,
如果理想真的可以一踏已上枝頭,
又會怎樣?
chingyiiskai
暱稱: ching
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
ART - EXPLOSION DRAW...
2012-02-17
2012-01-11
2012-01-08
2011-DEC-4 -YUI
文章分類
全部 (140)
ART (1)
日記(2010) (95)
日記(2011) (39)
我的推論或言論 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 33
今日人氣: 0
累積人氣: 2659
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 28 日  星期日   晴天


2010-03-28 分類: 日記(2010)

哈哈哈~~~~~又冇溫書,
我已經有d頹廢la,
唉........都唔知點解  T-T,
好累,我開始有d癲,
一聽到我mam同我妹把聲,
我已經開始接受唔到,
真係好煩,
沉日,同今日又係到打,又大叫,
真係令人煩躁,
咁大個人,都唔識咩叫安靜,
只係一早到晚係到嘈,
好辛苦.......
多謝 有2 既你禮物~~
最重要既係,有果張卡,
情意綿綿^^

其實我仲有個問題,
喪yan,你比我既信
第2封係 譚s- 寫既?
佢又唔寫名,
而且
第1 和 3封係你寫,唔知咁樣方法排列有咩含意?
ar漂你既糖好難食- -
不過我都會食晒,我講比你知d味la......

唔識形容
 

好甜,太甜
 

(a)最好食既黑加倫子~!     (b)係酸味 + 梅(味道ok  la.....)    (c)  係由a 和 b混合既味道(超怪)
嘻嘻~~雖然係咁彈,都我都差唔多食晒,
我會留反一粒比你試嫁,
嘻嘻


計住生理時鐘做人

我們常說「生理時鐘」,細節上或者人人各有不同,但在大方向上,始終要遵循一個大自然既定的規律。

這規律,就是中醫所謂的「子午流注」。

中醫主張人的生活應該符合自然,除了春生夏長秋收冬藏的四季規律,還有所謂的「日節律」。日節律是指人體在24小時(12時辰)內陰陽消長的情況,應該跟 大自然相配合,才能達到「天人合一」的健康狀況。

由此,便發展出一套「子午流注」的理論。這理論,以中國十二個時辰對應人體內十二條經絡,認為「血氣」在不同時間會流經不同的經絡,令各個腑臟能充份發揮 作用、同時得到充份的休息。

午夜1至3時(丑時):肝經的時間,這時候大部份人都已入睡,讓肝有閒暇做排毒的工作,準備新鮮的血液提供明日所需。

午夜3至5時(寅時):肺經的時間。中醫認為「肺主百脈」,肝臟準備好新鮮的血液後,就在此時運送到肺臟,各分布於身體各處。

早上5至7時(卯時):大腸經的時間,不用多言,這個時間起床排一下大便,是排清垃圾的最佳時機。

早上7至9時(辰時):胃經的時間,一天中就以此段時間胃部最活躍、工作效率最大,這時候吃早餐就最好了。

早上9至11時(巳時):脾經的時間。早餐經過胃的消化,食物精華進入脾臟,讓脾臟吸收,製造新的血液。

早上11時至下午1時(午時):心經的時間,同時也是一天裡陽氣開始衰退、陰氣開始增長的時間。

下午1至3時(未時):小腸經的時間,全世界的人都會在這時間吃午餐,就是因為身體告訴你是時候吸收營養了。

下午3至5時(申時):膀胱經的時間。別以為膀胱只是一個袋,它主管的部份很多,這時候最適合學習、讀書。

下午5時至晚上7時(酉時):腎經的時間,腎臟的功能是「收藏」,到了晚上這時候,人體應該進入如冬天一般的封藏時間。晚上7至9時(戌時):心包經的時間。「心包」是心臟外圍的一層薄膜,這時陰氣非常強盛,血氣有必要再次流經心包,加強心臟的跳動能力。


晚上9至11時(亥時):三焦經的時間。「三焦」是經脈的三個重要關卡,血氣巡視過這三個關卡、確定沒有大問題後,人體就進入睡眠的狀態。

晚上11時至午夜1時(子時):膽經的時間,這時血氣經過膽臟,會有「生發」的效果,人會稍稍變得精神、較難入睡,所以養生的人都會在每晚11時前上床就 寢。

「子午流注」除了說明人體跟「日節律」的關係,也是預示疾病的一種準確方法。舉例說,如果每晚都在午夜3至5時突然醒來,那就是身體在告訴你你的肺臟出毛 病了;又例如在早上7至9時吃過早餐後都會胃痛,那你就該去找醫生檢查一下胃部出了甚麼問題。

如果你想養生,讓自己的身體更健康,除了吃各種維他命呀營養補充呀做運動呀,不妨試試跟著這個自然的「時間表」來作息,不用收費,也沒有副作用呢!

 






訪客留言 (返回 chingyiiskai 的日誌)


喪yan 於 2010-03-30 09:30 PM 發表:
 究竟我寫左d咩係第2封.- -'
3封都係我寫ga..
d次序..諗住係..第1封係你拆禮物前睇.- -'
第2封係當你打開個盒..放晒d野出黎個陣睇.- -'
第3封..就係我對你要講既野..~呵呵..
唔係咩??唔通..我排錯左次序?
仲有..我有寫譚s嗎.= =??
點算.我真係咩都唔記得.-..-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下~????唔係掛....
我諗得太多,我仲以為第2封係美s- 寫,
因為d字跡唔同左,
d祝福語又好gag......好似佢d風格,
你已經變成佢la- -
哈哈哈
Posted at 2010-04-05 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Memory_YUI 於 2010-03-29 01:31 AM 發表:
yui,我幾鍾意丫
不過個id名,係因為我英文個名叫yui....xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]