今日好正常咁溫書~~~
邊溫邊覺得好眼訓,,,,,,,,,
我記得我想講咩la~
我想講,我近排又多左發k形夢la~
記得有一個,我去左茶餐廳叫左一杯熱飲,
另一個去左好好玩既遊樂場玩,以第三者見到自己玩得好開心既kai樣,
有一個........都唔知講唔講好,
因為真係好kai....
粱軒又係到問: "我靚唔靚仔?"
我d夢太短,
有時候都唔知發過d咩,
好想尹人解夢,
可能係講我"大過左會發達",
或者係"衰開有條路"咁~
比我知道都好~~~
之前有四日,食左四次m記,
食死我la~~~
我唔想再去m記,我唔要噹噹,
微博.....其實上年hit我都唔知既?
微博唔係社交網,好似blog咁,
不如用blog or xanga.
America's Next Top Model 已經做到第14屆,
今年多左靚人,
有一個個樣真係唔得,
面形好方,成個囧樣,嘔~!!!!!!
Stereopony-I do it
雖然係上年既歌,
唔係YUI唱~~但係 係YUI作曲~!
|