生日快樂~~~ar漂!!!!!!
17歲la,好好考埋個ce,你入大學冇難度!
今日又發左一個好kai既夢,
我同喪yan, ar湘 同慈 出街,
我既皮帶係好內之前買,
喪yan, ar湘 同慈,冇la la 話我既皮帶好靚- -
~End~
沉日好黑仔,比水淋,
果時候真係唔知好,冇la la比人淋,
個ar伯係到洗地,
放低左水喉水,我就係咁當黑.
比水淋之後,我個人呆左,
冇反應幾秒,之後就企係原地 叫: "有冇紙巾ar~~有冇紙巾"
有一個好心ar婆走過,比左一包蘋果茉梨紙巾,
之後罵左個ar伯,就走左,
個ar婆同ar伯係咩樣,我都唔係好有印象.
果時真係唔知點算,因為得我一個,
之後好冷靜咁call" 晶晶"
叫佢再比多d紙巾.........
好彩唔係強水,
但係亦係第一次比水淋.....
今日,ar漂生日,好巧合,見到我屋企鄰近既自修室負責人,
大埔都見到佢?佢仲要記得我,
同我say hi~哈哈哈,仲以為認錯人.
今日,我去左樂富,
見YUI@HK論壇其中一人,因為佢幫論壇既人整YUI鎖匙扣,
真係好多謝佢,
真係開心,雖然係唔識,同佢係msn傾都冇嘜野,
打電話同佢講野,真係好緊張,
不過把聲幾好聽, (雖然冇新聞透視既 區家麟把聲咁好聽)
我真係好仲2區家麟把聲,
自從 區家麟 冇做新聞透視,我已經冇再睇............
好仲2佢把聲><
聽下~!!!!新聞透視主持人------區家麟
多謝 榮~ 佢整左YUI鎖匙扣,

未見到佢,已經好緊張.........
而且係第一次同YUI@HK論壇既人見面,
佢話,佢仲緊張過我,
因為佢要見十個人........嘻嘻~辛苦佢,
唔知做唔做到fd?因為我冇一個識既人,係YUI既fans,
真係好傷心.........
好仲2個鎖匙扣!!!!
|