又忍唔住睇劇la~~~
我睇晒韓劇既: " 原來是美男啊"
而電視中,叫 原來是美男~~唔知點解冇左個 "啊"
可能冇咁好聽掛???
幾好睇~~~韓劇係"大話妹" 同"宮"之後,(未睇過,不過睇過劇劇情同人既評價)
我覺得慢慢咁........變得好似日劇,
而且有時候,d角色仲要好靚仔靚女,
比起日本,有d電視劇既人,美觀得多~~
有時候,都要比下d視覺享受.
" 原來是美男啊"
 
故事係講:
修女Gemma /高美女(朴信惠飾)因被經紀人馬室長(金仁權飾)說服代替手術中的
雙胞胎哥哥高美男(朴信惠飾)闖入大韓民國人氣偶像團體A.N Jell成為其中一員,女
扮男裝的她在團隊里發生一連竄的趣事。在一個不小心下,被隊長黃泰京(張根錫飾)
和隊員姜新禹(鄭容和飾)發現其真實身份。兩人奮力維護,並在不知不覺中產生情愫......
另一邊廂,國民妖精Uhey(金宥真飾)威脅黃泰京與他假裝交往,否則馬上公開高美
女的身份,黃泰京只好 就範......
故事的確唔錯,
好睇~有笑點,但我覺得 講感情 同 講組合表演 比例唔平衡,
講愛情比率太重~~
而且個結局唔太特別,可以估到,
不過好有視覺享受.
ce完左~~!我一定要不斷睇劇
仲有, 世界杯 黎la~
哈哈哈哈
有好消息~YUI出新碟,
不過要等到6月2日,
好好聽!!!!新加左琴既原素,結他 ,綱琴 + 小提琴
YUI 新曲,真係眼前一亮><
新歌唔知歌詞既咩,YUI好強,作曲 詞已經好勁,而且仲要自己彈琴,
見到佢既相,成日係錄音室,加上佢既努力,
唔係白費~!!!
好聽AR~~~日日播先
仲要等買碟

如果唔想下載聽~
快d去youtube聽,唔係sony又要delete
|