近排訓得唔係好好~ 點解要講鬼故??我唔仲2ar~ 7月講都未遲,而且半年內,富士康已經係12跳, 好恐怖!!! 報章講到,做野既時候唔比講野,傾計,要緊守岡位, 反工緊守岡位係正常,唔比傾計都可以,但我覺得問題係, 做得太內,做足12個鍾仲要加班,做死人咩? 加幾多舒緩壓力既方法,佢地都冇咩事間去減壓, 如果係我,都走去訓 la~ 哈哈哈~~~ 我前幾日先聽瑤瑤既 愛的抱抱, 好好笑~~~原曲既 愛的抱抱,原來係英文歌~ 你地都睇睇 比你地對比反~~~!
我明日要中文oral......緊張