..........去mk唔見左電話,
第一次同d警察咁近佢接觸,
亦都係第一次 call "999"(大家唔好亂嘗),
我同佢地講我唔見左電話,
接線人問: "你而家係邊?"(接線人把聲好似d ar姨年紀既人)
"我而家係旺中"
"旺中既邊到?"
"旺中2樓"
"即係旺中邊到ar?"
"吓.........? 我係旺角中心ar!!"
"咁即係唔係新之城?"
".....嗯!!!旺中係 新之城 格離"
"而家我叫警察去 新之城 門外等你,小姐比個tel......"
之後我同fd等待警察,(真係好抱歉,要你地等我)
同佢地講唔見左電話既大約時間,係咩電話 等等,
其中一個 ar sir 都讀YUI咁,
因為d人成日問我 YUI 係點讀 or 點串,
可能佢英文勁la~~併啱左,
之後就繼續行街,
要儲錢買.......
又未反工,
有邊個比份好工我?我真係好需要.......(就快到達冇助邊緣)
而且我既手提唔見左,即係....尹工既人都唔可以call到我,
即係我之前尹既工,咩都冇la- -
諗到一份工都冇,我就想爆發平時唔講既粗口.......
睇書,就咁面寫 "這並非遭意外不幸,而是有意不肯迴避,面對死亡,接受挑戰"
但我如今.......生活困苦(冇野做T-T),我承受挑戰好有限.......
而家好似就快窒息咁.....
真係好靚,我之前都以為係男人扮
好彩唔係我地學校.......
大 真係未必好~ 不過 冇都唔好得幾多T-T
sims 版本好好笑
都話....係法律上,男 點都係 (舌)低 d
|