點算.....有可能係厭食la...... 今早我試下食早餐, 睇住d野食, 就唔想食,我mam叫我唔好睇住佢食, 我話...我唔睇我點食? 最後只食左一粒蝦餃.....另一粒放係口到, 迴盪左數分鐘,吐左出黎, 不過我仲有d野都食得落, 朱古力, 橙 同士多卑梨, 飯都有食既....... 有諗過係唔係因為做野太辛苦, 其實又ok, 我好想食野,,,,,我唔想脫髮...... 因為厭食症康復期間, 會脫髮....... 都係唱反首歌先~