今日第一日反學,
原本係反10:30am,但係突然改左時間表,
而我因為第一日"開學日"早上冇反,
而唔知到個 原本時間表 ,之後上網睇左timetable,
發現係係1:30pm先有堂,
就係咁,好多同學就冇la la等左一個清晨,
今日只有兩堂,
一堂design...........教用photoshop,
一堂maths..............到左5:30pm先放學,
而且冇休息時間,
好累,好眼訓,
仲未溫習好,就累死我la,
m記.............而家唔係好想做,
因為反學已經好累,
但....如果唔做m記,我冇零用錢,再冇錢交電話費.......
有冇好d既工比我做?
大家幫我諗下la~~~~~~~
唔好咁辛苦,
唉.........
點解咩都要錢,食s-.
又要我動真氣.
|