我係學校識左一位同學,
is a girl,
雖然佢唔係靚,好似小學雞,
但佢真係好好笑,
佢一講野,我就係咁笑,
今日就幾癲.....
hahaha,
同佢一齊都唔錯,
lyan,我尹到一個仲kai過我,
你可以放心^^
今日去左學校既圖書館,
雖然唔係好靚,但係比我想像中靚好多,
裡面仲有洗手間,
有咩書?我都唔知,我只係入去坐,
仲見到一個師姐,
我都唔記得叫咩名,都係tvc,
佢景然應得我~~~
班上既同學仲未好熟,但都有齊msn,
有一d人既fb,
不過成日係msn講野,仲要係一班人咁傾,
有時候都唔知邊個打邊個,
回應左先算~
反學時間長,dry到爆,希望係新班到開心d la
|