今日玩得好開心AR~~~
因為係第一次,差唔多成班同班同學一齊玩ar,
我地玩數字球......之後落雨.......
本來想係走廊到玩紅綠燈,但怕嘈到其他人,after that,they in front of the hall,玩紅綠燈,
但玩左一陣.......覺得個地方太窄.........
之後就玩 "私奔",
個game係咁既:
一班人圍圈,之後要手拖手.
有兩人要拖手出黎,係個圈外面~

拆散人地既兩個人,係其中兩個人既手,拆開(下圖)

而分開既兩個人(分成 A and B)要拖住格離既人,反方向走一圈~~~.(下圖)

A and B 反方向走一圈既時候,拆散人地既兩個人分別企係圈既兩邊......(而家只係有兩個位比A or B 企) (下圖)

最後係 A 快過 B 企係個位.......B 輸左(下圖)

END~~~~~
我班同學真係幾仲2玩,
唔知會唔好似5D咁呢,
反而而家有D期待,利一班.....可唔可以玩得咁開心.
|