哈哈哈~~~好多野做,未做完第一份功課, 又有另一份功課, 做死人LA~ 我班仲要怏過大部分班......two week........ 又要我地快d交, 我地既功課就做左人地既sample, 好多功課..........我只係講咁多, bye~