HAHAHA~~~~冇事LA~
就快病好,有D討厭冬天........
係IVE,都係日日打羽毛球,好好玩,
仲要玩個,冇羽毛既羽毛球,,,,,,每次睇到都好好笑,
個project .....好煩,如果自己一個人做,
就好,唔洗理人既意見,
可以好快咁做完~
而家我好唔仲2玩做字球,
好悶,我玩既時候,
好似冇人記得我咁......冇人叫我既號數.......
而且d人都唔打女仔...我地玩,
好似係培咁.....
又到x'mas la~~
5d,,,,,,,好想你地ar
愛死你們><
好想同你地打b佬ar~!!!!
咁......5D...............21日見LA~!!!!
好開心AR,
期待!

|