嘩,,,,,,今年打好少BLOG,
咁快又到2月la,新年暇又過la,
係上一年,真係過得好.......失敗,
做過咩?唉....我都唔知,
新一年,最希望係可以入到HD,
第2就係身體健康,皮膚好d,平凡過日子la~
係ive考完試之後,都未用過腦la,
而且又第一次同ive既同學唱k,
20人ar大老,咁多人唱,
但人人去,冇可能自己熟既走左佢格離room,
反左4日,就放新年最, one week....only,
回左鄉,
好掛住ar婆佢地ar!!!!!!
好開心可以見到佢地,都唔知有幾內冇見,
而家d大陸既人,跟風跟得好強,
係冇比咁強,好似個個一樣.......
我的確冇佢地咁多錢,咁多衫,但真係好.....怪la,
不過我最開心既係,
大陸播, " 我的金枝玉葉" 見到鐘基,
聽人講, 佢係到既戲份好少,
十年都唔見一次,
不過又好好彩比我見到,~yo
個個都唔同晒,
係鄉下個表妹,已經變得唔同晒.......
可以話我唔識變la,
但而家既佢,我唔係好慣~
表哥都唔同左~!性格冇變,只係個身形肥左,
工作忙,冇做運動,
性格依係個好笑既傢伙!希望佢永遠都係咁,
如果佢冇咁肥,真係溝死女!!
hahahhahahhahahha,
太婆100 year old,
我家族好長命,祝佢身體安康~!
而且,我今年先知道,我一共有5個舅父,
本身我只知道一個,因為我反親去都去佢家住.
一個舅父知道有這個人,但以前唔知佢係我舅父,
有一個,第一次見,未結婚......(ps. 冇利是- -)
另外果2個,出左去,唔見佢地,
即係有多個表.......算......唔理,
仲有,見到我dad最fd既朋友,
佢有4個仔,有一個好似大我3年,
第一次見,cool牙......幾靚~ha,
不過我唔仲2 客家話,sor ,真係接受唔到,
另外果3個仔分別同我同年,細我一年and細我4年,
唔仲2佢地,見過3 ,4次la.......$%^*&^&y(*)((&^$##@
反去玩左好多野,亦見環境變左好多,
當然,人既數量係大大上升,
明明講好左會踏單車,
新年我唔得,都有好多人唔去,
改另一日,又話冇晒mood,
又賴人身上,都唔gentle,
is a man? so bad.
好彩今日下雨,
唔係既,我真係好sad!!!仲有嬲~!
而家都冇咩野,
反而,最擔心,同fd既關係,大家都好忙.........
冇咩時間可以一齊相處,
要相信,fd 分開幾內都冇問題~!!!!!
係ive,我好想我班既同學,好似5d既同學咁,
一齊玩,
原來係冇可能,做人唔可以太主動???
主動有錯?主動~主動~主動,唔好咩?你講得啱,做反自己係舒服,
希望自己依然主動!yo,
so我仲2係主動,但討厭d人急進,
急進.......就諗起一個女仔,因為佢急進想同我果班ive-fd做朋友,
而令到我覺得討厭,真係想同佢講:
"好唔仲2煩6,唔好講咁多我唔明既野,好唔好!!"
唔夠薑,and對多半年, 對佢咁...好似好衰,
希望佢feel到la~!
近日好煩,家人既事,
係唔係自己問題???我都唔知.......唉
好想努力~!!!ar
|