MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
我很想接近大鐘.....把它敲響~!
我很想成功,
但現在開始有點怕,
我不想放棄,可是自己的資質有問題,
是不是...不是讀書的材料?
開始覺得自己有愚昧?英文學也學不懂,
如果理想真的可以一踏已上枝頭,
又會怎樣?
chingyiiskai
暱稱: ching
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
ART - EXPLOSION DRAW...
2012-02-17
2012-01-11
2012-01-08
2011-DEC-4 -YUI
文章分類
全部 (140)
ART (1)
日記(2010) (95)
日記(2011) (39)
我的推論或言論 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 33
今日人氣: 10
累積人氣: 2639
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 3 月 11 日  星期五   晴天


2011-03-11 分類: 日記(2011)

好累.....感覺好多野做.......
今個星期比上個星期好好多LA,
又到左3月11日.....時間快到你,,,,,,,,
升到HD仲爽到笑~!!!!
我已經決定左選咩科....
就係PRODUCT DESIGN,成為一個PRODUCT DESIGNER都唔錯,
係想學好多野,亦都想做唔同既職業,
又仲2影相,拍片,DESIGN科科都好仲2.....(差唔多)
但點都要選一科,
我唔想後悔選利科,
SO.....我好堅決,唔比自己後悔,
做好左一份PROJECT  LA,
汗.........
我又要遲回家,
好累,
9點......利幾日都9點先回到家.......
食DINNER  AND  沖涼之後,
都已經係10點幾,
之後仲要做功課  AND 做自己既野,
最近就係冇時間溫書,
我唔可以再好似F.3 -F.5 咁,
每日訓2 -  3 HOUR,
我以為係唔係鐵???
但果時.....成日係學校訓.....特別係F.5.......
而家一訓唔足,
就頭痛頭暉,,,,,,,辛苦,
又想留心,又想玩,AR........冇可能再可以好似中學.......
YUI出2010既LIVE SHOW, 好想BUY~!!!!
冇錢........BUY  HK版........但上一次既細碟,
原本我仲未BUY= =
有時間BUY反先~HAHA
有個問題......點解 MAN.......咁仲2 講大話?
D大話係冇必講,真相又唔會影響人既.
講大話......有咩用?
JOONGKI~!!!!而家真係仲2左佢,HAHAHA
太愛LA,係一等一好男人,
如果係我哥....就好,
我人生已經滿足左一半~!!!!
因為ENG差,
比MISS尹左我今日,比C兄C姐教ENG......
我以為教我地,一定GIRL,
因為同班,有兩個STUDENT係C姐教既,
點知係C兄,
我覺得..........佢ENG都唔係好勁,
但係二對一,真係會好過一班人.......
不過...我對ENG都係....冇咩熱衷,
.....我會努力~!!!!!
好似YUI咁~!!
再加JOONGKI既動力~!!!YO
又係咁.....識多左一個人,
不過...又係一句,
" 傾下計....OK"
都唔知下次見到佢,可以同佢講咩,
唔通......"HAHA~~HI~!!! 我有ENG唔識~!"
希望,可以識多D人 AND 可以OK熟,已好好~
訓了.......






訪客留言 (返回 chingyiiskai 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]