好累.....感覺好多野做.......
今個星期比上個星期好好多LA,
又到左3月11日.....時間快到你,,,,,,,,
升到HD仲爽到笑~!!!!
我已經決定左選咩科....
就係PRODUCT DESIGN,成為一個PRODUCT DESIGNER都唔錯,
係想學好多野,亦都想做唔同既職業,
又仲2影相,拍片,DESIGN科科都好仲2.....(差唔多)
但點都要選一科,
我唔想後悔選利科,
SO.....我好堅決,唔比自己後悔,
做好左一份PROJECT LA,
汗.........
我又要遲回家,
好累,
9點......利幾日都9點先回到家.......
食DINNER AND 沖涼之後,
都已經係10點幾,
之後仲要做功課 AND 做自己既野,
最近就係冇時間溫書,
我唔可以再好似F.3 -F.5 咁,
每日訓2 - 3 HOUR,
我以為係唔係鐵???
但果時.....成日係學校訓.....特別係F.5.......
而家一訓唔足,
就頭痛頭暉,,,,,,,辛苦,
又想留心,又想玩,AR........冇可能再可以好似中學.......
YUI出2010既LIVE SHOW, 好想BUY~!!!!
冇錢........BUY HK版........但上一次既細碟,
原本我仲未BUY= =
有時間BUY反先~HAHA
有個問題......點解 MAN.......咁仲2 講大話?
D大話係冇必講,真相又唔會影響人既.
講大話......有咩用?
JOONGKI~!!!!而家真係仲2左佢,HAHAHA
太愛LA,係一等一好男人,
如果係我哥....就好,
我人生已經滿足左一半~!!!!
因為ENG差,
比MISS尹左我今日,比C兄C姐教ENG......
我以為教我地,一定GIRL,
因為同班,有兩個STUDENT係C姐教既,
點知係C兄,
我覺得..........佢ENG都唔係好勁,
但係二對一,真係會好過一班人.......
不過...我對ENG都係....冇咩熱衷,
.....我會努力~!!!!!
好似YUI咁~!!
再加JOONGKI既動力~!!!YO
又係咁.....識多左一個人,
不過...又係一句,
" 傾下計....OK"
都唔知下次見到佢,可以同佢講咩,
唔通......"HAHA~~HI~!!! 我有ENG唔識~!"
希望,可以識多D人 AND 可以OK熟,已好好~
訓了.......
|