原來今日係白色情人~! 真係唔記我, 下午冇上堂, HAHA, 因為掛住幫人做ART PROJECT, 我~太好人LA, 學校D人係唔係以為因為係白色情人節, 而唔上堂???? 希望我講真野,有人信, 今日試左兩個影相方法, 有一個唔多得, 我要試下改善一D方法, 另一個真係好正, 係一D人群中.........係腰到,由下抄上, D人既FACE好好~ 有另一反風味!!!! 下一次,睇下有D咩影相可以咁好玩先!