而家真係唔知自己想點......
HKCEE都未溫過,學校又有考試,
而且,近日.........覺得自己又開始唔理人感受,
係唔係自己煩自己?
有D係攞黎,
我都係唔好咁HIGH好D,
HIGH過頭.......D人可能唔仲2,都係正正經經好D,
家中的sister,已經到左一個反半時期,
係衰到想打死佢,打把佢,
近日,家中既野真係好煩,再次有一種呼吸唔到既feeling,
終之,現在越來越討厭自己,
明明皮器很差,
為了不想家裡大煩,而忍,很辛苦.....
經常頭痛,
事情也不想...想,
現在只想說: " piu.....我會因你一句而努力, 但我好像不再聽入耳了."
我愛wwt, 想念tvc,更想見5d
|