好煩.........我太信任人la, 而且,而家要信都唔好信家人.......... 點解d人可以唔識錯,仲要死話人??? 仲要爆晒人地d野出黎, 死白婆.......收聲LA........... 好辛苦, 我都唔知點教你,只好唔好理你,你唔好再挑戰我既底線