對不起........ 真的太累了, 本來想打YUI CONCERT , 但沒空........又過一星期了, 好辛苦,又要反工,都唔知而家自己可以點, 但我遇到太多好人,我真係唔想咁快用晒D LUCK, 我好希望把最好既野放係將來, 我既工作, 我既前途, 未來既我一定要成功, 做左成功既人,係我既目標, 我好加油~!!!! 好, 溫書, BYE~!